The difference in women's football

Van de Sanden siert billboards en abri’s in Nederland

18.03.2019

Shanice van de Sanden siert sinds deze week tal van arbi’s en billboards door heel Nederland. De campagne is onderdeel van de samenwerking die Van de Sanden heeft met het Jeugdfonds Sport & Cultuur. De OranjeLeeuwin en speelster van Olympique Lyon is sinds 2018 ambassadeur van het fonds, dat zich inzet voor kinderen in armoede.

Door de campagne op de billboards en abri’s hoopt het Jeugdfonds Sport & Cultuur meer ouders en kinderen te bereiken, maar ook particulieren en bedrijven die in actie kunnen komen voor het fonds.

Van de Sanden: “Ik ervaar de samenwerking met het Jeugdfonds Sport & Cultuur als heel waardevol. Ik ben intrinsiek gemotiveerd om dit doel zo goed mogelijk te ondersteunen en voel de waardering vanuit het fonds daarvoor terug.”

Eefje Janus, Commercial & Marketing Executive FlowSports: “In een kort tijdsbestek hebben we samen met het Jeugdfonds Sport & Cultuur deze landelijke campagne kunnen opzetten. Dat we dat in hoog tempo samen hebben kunnen realiseren onderstreept de actieve houding die zowel het Jeugdfonds Sport & Cultuur heeft, als Shanice om zoveel mogelijk van betekenis te kunnen zijn voor al die kinderen.”

 

 

Terug naar de homepagina

FlowSports

Contact