The difference in women's football

Samenwerking Heart to Get en van de Westeringh

21.09.2018

Heart to Get heeft een bestaande samenwerking met FlowSports en breidt dat verder uit met een nieuw sponsorship met Kirsten van de Westeringh. Heart to Get heeft een brede collectie aan sieraden en is verkrijgbaar bij meer dan 1300 verkooppunten door heel Europa. “Bij ieder sieraad van Heart to Get zit een krachtige positive boodschap en met de samenwerking met Kirsten kunnen we dit nog meer tot leven te laten komen”.

Brigitte Brus, managing director Heart to Get: “De samenwerking met FlowSports bevalt ons heel goed en toen Kirsten daar aansloot hadden we haar al snel op het oog. Kirsten is een jonge talentvolle voetbalster en past daarnaast perfect in ons plaatje. Ze heeft een open, sprankelende uitstraling en staat via haar eigen social media accounts in contact met een doelgroep die voor ons zeer interessant is.”

Marieke Deckers, managing director Heart to Get: “Ik geloof in de kracht van jonge meiden die ambitie en passie hebben. Dat heeft Kirsten zeker en bovendien kunnen veel meisjes zich met haar vereenzelvigen. Met haar doorzettingsvermogen en inzet is ze een voorbeeld voor hen. Daarmee past ze helemaal in de filosofie van Heart to Get. Ik kijk dan ook uit naar een mooie samenwerking.”

Van de Westeringh: “Ik loop natuurlijk veel in een voetbaltenue, dus in mijn vrije tijd vind ik het extra leuk om aandacht te besteden aan mijn kleding en bijbehorende sieraden. Ik vind de sieraden van Heart to Get heel mooi en bij mij passen. Heel bijzonder dat ik de kans krijg om op deze manier met ze te gaan samenwerken.”

FlowSports feliciteert Kirsten en Heart to Get!

Terug naar de homepagina

FlowSports

Contact