The difference in women's football

Miedema gezicht in campagne Intersport

08.08.2018

Vivianne Miedema is het gezicht in de nieuwste campagne van Intersport. Intersport, dat sinds 2016 partner is van het domein vrouwenvoetbal binnen de KNVB, heeft de campagne vandaag gelanceerd. De boodschap van de campagne luidt: “Teken je eerste contract bij Intersport.” Een contract tekenen is namelijk altijd bijzonder. Kinderen verdienen daarmee bovendien leuke extra’s en maken kans op te gekke prijzen. De campagne wordt breed ingestoken en is via diverse media zichtbaar. In de winkels van Intersport, op de radio én online, waar Miedema de hoofdrol heeft in een video met enkele fans.

Miedema: “Intersport is als eerste partner in Nederland in het vrouwenvoetbal gestapt. Ik voel hun betrokkenheid en waardering. Het is daardoor extra tof om samen met Intersport zo’n grote campagne te dragen.”

Eefje Janus, sportmarketeer FlowSports: “Intersport voegt de daad bij het woord. Ze activeren het vrouwenvoetbal en brengen de sport naar de mensen toe. Dat is ook wat er gebeurt bij deze campagne; jongens en meisjes kunnen net als profvoetbalsters een contract tekenen en komen gevoelsmatig dus dicht bij hun idolen.”

Terug naar de homepagina

FlowSports

Contact