The difference in women's football

Merel van Dongen en Coca-Cola Nederland gaan samenwerken

30.11.2017

Coca-Cola Nederland lanceert een online serie waarin ze jongeren centraal stellen en de jongeren willen binden aan hun merk. De serie bestaat uit 6 formats, waarvan sport er één is.Coca-Cola Nederland lanceert een online serie waarin ze jongeren centraal stellen en de jongeren willen binden aan hun merk. De serie bestaat uit 6 formats, waarvan sport er één is. Voor dat thema vonden ze in Merel van Dongen de juiste presentatrice.

Van Dongen: “Ik vind het heel tof dat ik me aan zo’n groot merk mag verbinden om mijn grootste passie, sport, te combineren met iets anders wat ik ook heel erg leuk vind: videoproducties maken.”

Het online kanaal van Coca-Cola Nederland opereert onder de naam ‘Coke TV’ met de naam ‘Kicks’ voor de sportrubriek waarin van Dongen de hoofdrol krijgt. Van Dongen wordt tevens betrokken bij het creatieve proces en kan daarin haar eigen ideeën inbrengen.

Van Dongen vervolgt: “Ik geloof in de waarde van sport, zeker voor jongeren. Sport brengt je letterlijk en figuurlijk in beweging, denk aan het sociale aspect maar ook de fysieke en mentale lessen die het je leert. Die kracht gaan we gebruiken en overbrengen in dit online programma.”

Coke TV is te volgen via YouTube. Eens in de drie weken verschijnt er een nieuwe aflevering van Kicks.

FlowSports wenst Merel en Coca-Cola Nederland veel succes!

Terug naar de homepagina

FlowSports

Contact