The difference in women's football

Gliss Kur start campagne met Van Es en Janssen

09.03.2018

Het haarverzorgingsmerk Gliss Kur, onderdeel van Henkel Beauty Care, start een promotionele campagne met Kika van Es en Dominique Janssen. Het haarverzorgingsmerk Gliss Kur, onderdeel van Henkel Beauty Care, start een promotionele campagne met Kika van Es en Dominique Janssen. Het merk presenteert begin dit jaar een nieuw design en verbeterde formule en lanceert daarnaast de nieuwe Supreme Length lijn, speciaal voor vrouwen met lang haar. Om dit onder de aandacht te brengen gaat het merk samenwerken met Van Es en Janssen.

Daan Wildeboer, Brand Manager & Digital Lead bij Henkel: ‘’De samenwerking met influencers is een belangrijk onderdeel geworden in onze communicatiestrategie. De fit tussen het merk en de influencer is hierbij van essentieel belang. Kika en Dominique representeren echt waar het merk Gliss Kur voor staat, zelfvertrouwen door gezond en mooi haar, waardoor we het verhaal van Gliss Kur op een authentieke manier kunnen vertellen.’’

Vorig jaar, tijdens het EK, is het enthousiasme van Henkel voor het vrouwenvoetbal ontstaan, merkte ook Eefje Janus, sportmarketeer FlowSports: “Uiteindelijk zijn we in gesprek gegaan en kunnen we nu daadwerkelijk doorpakken op dat enthousiasme om dat om te zetten in mooie resultaten voor Henkel.”

Rick Pieterse, Brand Manager Hair Care bij Henkel: “Het klopt inderdaad dat wij afgelopen zomer geïnspireerd zijn geraakt door de fantastische prestaties van Kika en Dominique bij het Nederlands vrouwenelftal. Deze vrouwen hebben aan heel Nederland laten zien dat met zelfvertrouwen het onmogelijke mogelijk is. Wij geloven dat zelfvertrouwen begint bij je goed voelen en er goed uitzien. Met Gliss Kur kunnen de vrouwen zowel in als buiten het veld nu het beste uit zichzelf halen.”

Gefeliciteerd en veel succes met jullie samenwerking, Kika en Dominique!

Terug naar de homepagina

FlowSports

Contact