The difference in women's football

FlowSports bindt Heart to Get als nieuwste partner

01.02.2018

Nederlands sieradenmerk Heart to Get jewelry, met 1300 verkooppunten in meer dan 9 Europese landen verbindt haar naam aan FlowSports. Nederlands sieradenmerk Heart to Get jewelry, met 1300 verkooppunten in meer dan 9 Europese landen verbindt haar naam aan FlowSports. Heart to Get jewelry sponsort de ‘finishing touch’ voor speciale gelegenheden en publieke optredens met hun brede collectie aan sieraden.

Brigitte Brus, managing director Heart to Get: “Wij willen dat onze producten naast een sieraad, ook een boodschap zijn voor de ontvanger of drager ervan. Afgelopen jaar hebben we massaal gezien wat voor krachtige verhalen het vrouwenvoetbal kent en hoe de voetbalsters schitterden op het veld, maar ook zeker daarbuiten. En daarnaast is de jongere, vrouwelijke doelgroep een heel belangrijke voor ons. Via deze samenwerking willen we nog meer met hen in contact komen.”

Eefje Janus, sportmarketeer FlowSports: “Sinds het EK hebben we te maken met veel media-aandacht, publieke optredens en fotoshoots. Iets nieuws dragen bij dergelijke momenten, maakt dat het nog net iets specialer voelt. Daarnaast hebben onlangs meerdere jonge talenten zich bij ons aangesloten en behartigen we de belangen van enkele buitenlandse speelsters. Ik zie volop interessante mogelijkheden om de samenwerking zowel voor Heart to Get als voor ons te laten werken.”

Terug naar de homepagina

FlowSports

Contact